کد خبر : 208148
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 17:53

قیمت iQOO 12 در هند فاش شد

قیمت iQOO 12 در هند فاش شد

به گزارش مرجع نیوز و به نقل از گسمارنا iQOO 12 قبلاً برای بازار چین معرفی شده است و قرار است در تاریخ ۱۲ دسامبر در هند رونمایی شود. امروز قیمت دستگاه آینده در هند توسط دو منبع معمولاً قابل اعتماد فاش شده است. به نظر می رسد که هر دو یکدیگر را تایید می کنند

iQOO 12 price in India leaks

به گزارش مرجع نیوز و به نقل از گسمارنا iQOO 12 قبلاً برای بازار چین معرفی شده است و قرار است در تاریخ ۱۲ دسامبر در هند رونمایی شود.

امروز قیمت دستگاه آینده در هند توسط دو منبع معمولاً قابل اعتماد فاش شده است. به نظر می رسد که هر دو یکدیگر را تایید می کنند و می گویند که iQOO 12 از حدود یا کمتر از INR 55000 شروع می شود.

قیمت iQOO 12 در هند فاش شد
با توجه به ارزش آن، تصویری که ادعا می‌کند برچسب روی جعبه را نشان می‌دهد، INR 5×999 را نشان می‌دهد و ۵۵۰۰۰ (یا کمی کمتر) قطعاً در این محدوده است. ظاهراً MRP 56999 INR خواهد بود. البته همه اینها برای نوع پایه هستند – که در این مورد بسیار قابلیت دارد و با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود.

قیمت iQOO 12 در هند فاش شد
همچنین یکی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی وجود خواهد داشت. مثل همیشه، انتظار داشته باشید که پیشنهادات بانکی مختلفی را نیز ببینید که باعث کاهش بیشتر قیمت راه اندازی می شود. iQOO 12 با اندروید ۱۴ خارج از جعبه عرضه می شود – این قبلاً به طور رسمی تأیید شده است. علاوه بر این، دستگاه سه به روز رسانی اصلی اندروید و چهار سال وصله امنیتی دریافت خواهد کرد.

iQOO 12 دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. اگر با مدل چینی یکسان است، انتظار داشته باشید که دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED 144 هرتزی با حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زيرنويس چسبيده چيست؟

رپورتاژ عمرانی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح