کد خبر : 208139
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 14:33

رندرهای طراحی Oppo A79 5G، مشخصات از طریق مطالب بازاریابی فاش شده

رندرهای طراحی Oppo A79 5G، مشخصات از طریق مطالب بازاریابی فاش شده

به گزارش مرجع نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ انتظار می رود Oppo A79 5G به زودی معرفی شود. گفته می شود این گوشی جانشین Oppo A78 5G خواهد شد که اوایل سال جاری در هند در ژانویه عرضه شد. این گوشی با تراشه ۷ نانومتری MediaTek Dimensity 700 SoC، پنل ۶.۵۶ اینچی HD+ LCD

Oppo A79 5G Design Renders, Specifications Tipped Via Leaked Marketing Materials

به گزارش مرجع نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۶ انتظار می رود Oppo A79 5G به زودی معرفی شود. گفته می شود این گوشی جانشین Oppo A78 5G خواهد شد که اوایل سال جاری در هند در ژانویه عرضه شد. این گوشی با تراشه ۷ نانومتری MediaTek Dimensity 700 SoC، پنل ۶.۵۶ اینچی HD+ LCD و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی SuperVOOC ۳۳ واتی وارد بازار شد. در گزارشی جدید، یک افشاگر چندین مشخصات کلیدی Oppo A79 5G ادعایی را به همراه رندرهای طراحی از مواد تبلیغاتی فاش شده به اشتراک گذاشته است. این گزارش همچنین گزینه های رنگی گوشی را پیشنهاد می کند.

Tipster Sudhanshu Ambhore (@Sudhanshu1414) در گزارش Appuals به اشتراک گذاشت که Oppo A79 5G احتمالاً دارای صفحه نمایش LCD 6.72 اینچی فول اچ دی پلاس (۲۴۰۰ x 1080 پیکسل) با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، حداکثر سطح روشنایی ۶۸ نیت است. نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۱.۴ درصد، نسبت کنتراست ۱۴۰۰:۱ و ۹۶ درصد گستره رنگ NTSC. گوشی هوشمند آینده Oppo از یک SoC MediaTekDimensity 6020 همراه با حداکثر ۸ گیگابایت رم و حداکثر تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. انتظار می رود Oppo A79 5G در نسخه های رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه شود. گفته می شود که فضای ذخیره سازی تا ۱ ترابایت از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. انتظار می رود این گوشی با ColorOS 13.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه شود.

برای اپتیک، گفته می شود که Oppo A79 5G دارای یک واحد دوربین دوگانه پشتی با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Samsung JN1 و یک سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی Portrait OmniVision OVO2B1B 3P است. همچنین گفته می‌شود که دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی OmniVision OVO8D برای عکس‌های سلفی است که انتظار می‌رود در یک شکاف سوراخ‌دار در بالای صفحه نمایش قرار گیرد.

گفته می شود Oppo A79 5G دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی SuperVOOC 33 واتی از طریق درگاه USB Type-C است. با توجه به مطالب بازاریابی فاش شده، ویژگی شارژ سریع گوشی را در ۷۴ دقیقه شارژ کامل می کند. گفته می شود که این تلفن دارای یک تنظیم بلندگوی استریو دوگانه با حالت Ultra Volume است. همچنین گفته می شود که از ویژگی های Screen Translate، Auto Pixelate، Photo Information و حفاظت از حریم خصوصی پشتیبانی می کند.

در مطالب بازاریابی فاش شده، این گوشی با طرح پر درخشان دیده می‌شود و گفته می‌شود در دو رنگ سبز درخشان و مشکی مرموز عرضه می‌شود. بر اساس این گزارش، احتمالاً با گواهینامه ۳۶ ماهه Fluency Protection وارد خواهد شد. انتظار می رود Oppo A79 5G دارای ضخامت ۷.۹۹ میلی متر و وزن ۱۹۳ گرم باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

زيرنويس چسبيده چيست؟

رپورتاژ عمرانی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح