کد خبر : 208267
تاریخ انتشار : جمعه 19 اردیبهشت 1404 - 18:27

مصاحبه Dead by Daylight در پنج شب در فصل فردی

مصاحبه Dead by Daylight در پنج شب در فصل فردی

تقریباً یک دهه پس از مرده توسط Daylight برای اولین بار در Pax East ، رفتار تعاملی اکنون به صورت کامل در حال آمدن است. نه تنها با یک جشن بزرگ سالگرد ، بلکه یکی از بیشترین همکاری های در تاریخ بازی Horror Multiplayer. پس از سالها گمانه زنی و لیست آرزوها از طرفداران ،


تقریباً یک دهه پس از مرده توسط Daylight برای اولین بار در Pax East ، رفتار تعاملی اکنون به صورت کامل در حال آمدن است. نه تنها با یک جشن بزرگ سالگرد ، بلکه یکی از بیشترین همکاری های در تاریخ بازی Horror Multiplayer. پس از سالها گمانه زنی و لیست آرزوها از طرفداران ، ضربه نامتقارن به طور رسمی با پنج شب در فردی عبور می کند.

ما با Mathieu Côté ، مدیر بازی Dead by Daylight و جیسون گوزو ، طراح بازی ، نشستیم تا در مورد روند خلاقانه ، چالش های آمیختن دو جهان ترسناک مجزا و آنچه بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند وقتی قاتل انیمیشن اولین بازی خود را انجام می دهد ، بیاموزیم.

مربوط

مصاحبه Dead by Daylight: “من احساس غرور مضحک می کنم”

ما میراث و آینده Dead by Daylight را با کارگردان بازی Mathieu Côté و طراح ارشد ژان Escalante کشف می کنیم.

زنده ماندن Springtrap

dbd_springtrap_screenshots_02_legals

Springtrap با قاتل قاتل شیطانی FNAF به عنوان یک قاتل جدید قابل پخش ، در کنار اولین نقشه Pizzeria Freddy Fazbear ، در حال مه است. در حالی که هیچ بازمانده این بار به فهرست نمی پیوندد ، رفتار نوید اقتباسی وفادار و وحشتناک را می دهد که جوهر پدیده ترسناک ایندی اسکات کاوتون را به تصویر می کشد.

ساحل خندید: “مردم می خواهند ما را تعطیل کنیم و فقط به این موضوع برسیم.” “پنج شب در فردی غول پیکر است … این به عنوان یکی از اولین بازی های ترسناک ایندی شروع شد و امروز به جنجال تبدیل شد.”

در حالی که طرفداران FNAF نزدیک به یک دهه را صرف مخفی کردن از انیمیشن های پشت مانیتورهای سوسو زدن کرده اند ، Dead by Daylight پیچ و تاب اولی را ارائه می دهد.

گوزو گفت: “این اولین بار است که در یک بازی ویدیویی به عنوان Springtrap بازی می کنید.” “شما باید وارد لباس شوید و بازماندگان را شکار کنید.”

این نسخه از Springtrap با محبت ساخته شده است تا نقش وی را به عنوان آنتاگونیست اصلی حق رای دادن FNAF منعکس کند. توسعه دهندگان می خواهند از طرفداران اطمینان داشته باشند که اصالت اولویت اصلی است.

“[Springtrap] در چنین مدت کوتاهی به چنین نمادی بزرگ در وحشت تبدیل شده است ، که واقعاً مرتب است. ” بدون او ، هیچ یک از این موارد وجود نخواهد داشت. ما می خواستیم ایده یک بازی FNAF را که در آن به عنوان قاتل بازی می کنید ، کشف کنیم ، هیولا سرگردان در سالن های رستوران ، برخورد با دوربین ها و هر آنچه که با آن همراه است. “

بنابراین چرا بهار بیش از بسیاری از مدعیان دیگر؟ گوزو به طور واضح بیان کرد: “شما به دنبال ریکر نمی روید ، به دنبال پیکارد می روید.”

ادغام دو تجربه ترسناک بسیار متفاوت

dbd_craftroomscreenshots_legals

با آوردن یک تجربه ترسناک عمدتاً استاتیک مانند پنج شب در فرد ، که به طور معروف به سکوت ، زمان و مدیریت منابع متکی است ، گیم پلی با تحرک بالا ، گیم پلی تعقیب و گریز Dead by Daylight یک چالش بی نظیر را به وجود آورد.

گوزو گفت: “گیم پلی در پنج شب در فردی کاملاً متفاوت از Dead by Daylight است.” “در FNAF ، شما هنوز هم می نشینید ، منابع خود را مدیریت می کنید ، و سعی می کنید اجازه ندهید که هیولا شما را بدست آورد. در DBD ، با این حال ، اگر شما هنوز هم بنشینید ، با مشکل زیادی روبرو هستید. واقعاً جالب بود که چگونه می توانیم این دو ایده را ترکیب کنیم ، به خصوص ، به خصوص ، در حالی که آنها از نظر روح و موضوع بسیار مشابه هستند ، سبک های گیم پلی آنها بسیار متفاوت است.”

این دوگانگی نیز به تجربه بازمانده گسترش یافته است. در حالی که بازیکنان این بار شخصیت جدید بازمانده را به دست نمی آورند ، در محیطی سرشار از عطر و طعم تنش و ترسناک دوربین FNAF با Springtrap روبرو می شوند. نقشه جدید Pizzeria Freddy Fazbear به عنوان بسته بندی شده با تخم مرغ های عید پاک ، گره های ظریف به Lore Franchise و “ترسناک” طراحی شده برای برانگیختن دلتنگی همزمان و ناپدید شدن توصیف شده است.

طرفداران فیلم FNAF 2023 خوشحال خواهند شد که یاد بگیرند که یکی از لوازم آرایشی قاتل ، کت و شلوار خرگوش زرد است که شامل صدا و تشبیه بازیگر متیو لیلارد است که نقش خود را از این فیلم تکرار می کند. رفتار تأیید کرد که لیلارد خطوط صوتی جدید را برای این فصل ثبت کرد.

همکاری با اسکات کاوتون

dbd_partyroom01_4k_legals

تیم رفتار وقتی از وی در مورد روند همکاری سؤال شد ، روشن کرد که اصالت در صدر آغاز شد ، با خود اسکات کاوتون ، خالق FNAF.

کوت گفت: “هیچ تیم FNAF وجود ندارد. این فقط اسکات است.” “او به طور قابل ملاحظه ای از IP محافظت می کند. بنابراین ، هنگامی که شما یک پروژه مانند این را انجام می دهید ، باید مستقیماً با او سر و کار داشته باشید. او همه چیز را تأیید می کند.”

آنها گفتند ، این خط ارتباط مستقیم در اطمینان از اینکه هر دو جامعه ، هر یک از اجتماعات ، هر یک پرشور ، آواز و عمیقاً به بازی های مربوطه خود متصل هستند ، خود را در محصول نهایی می بینند.

کوت گفت: “این مشارکتها به هر دو طرف نیاز دارند تا برای موفقیت آنها درگیر شوند.” “او هواداران خود را بهتر از همیشه می شناسد. و حقیقت این است که بسیاری از هواداران وی نیز در تیم ما هستند.”

تحقیق ، نمونه های اولیه و ماراتن های Markiplier

dbd_craftroomscreenshots_01_legals

برای اطمینان از اینکه متقاطع احساس معتبر می کند ، گوزو خود را در FNAF لور غوطه ور کرد ، به ویژه ساعت ها تفسیر گیم پلی از یکی از هواداران قابل تشخیص حق رای دادن.

وی با خنده گفت: “من تماشا کردم ، بدون شوخی ، ۷۰ ساعت مارکیپلر ، پادشاه FNAF ، بازی FNAF.” “من او را خیلی دوست دارم. من این کار را می کنم. فکر می کنم او عالی است.”

از آن ساعت ها صفحات یادداشت ها ، مشاهدات در مورد آنچه که تجربه FNAF را بسیار وحشتناک کرده است ، و اینکه چگونه می تواند توسط گیم پلی تعقیب و گریز Daylight به Dead تبدیل شود. گوزو این ایده ها را به تیم نمونه سازی برد و به سرعت تکرار شد.

“من تمام یادداشت هایم را به برنامه نویس آوردم و گفتیم ،” بیایید فقط چیزهایی را بیرون بیاوریم و ببینیم چه چیزی کار می کند. ” تمایل به تفریح ​​و امتحان کردن چیزها چیزی است که واقعاً در طول تیم احساس می شود. “

یک فصل طولانی مورد انتظار

dbd_arcadesscreenshots_legals

Dead by Daylight مدتهاست که خانه ای برای آیکون های ترسناک بوده است ، از مایکل مایرز گرفته تا Pinhead ، Ghostface گرفته تا Nemesis Resident Evil ، اما FNAF همیشه به عنوان رویای هوادار ایستاده است. پس چرا حالا؟

کوت گفت: “زمان بدی برای آن وجود نداشت.” “این فقط زمانی بود که می توانست اتفاق بیفتد.”

و با انتشار درست در گوشه و کنار ، هیجان قابل لمس است.

Côté گفت: “چیزی که توسط Daylight Magical مرده است این است که هر بار که قاتل جدیدی را آزاد می کنیم ، ما این فرصت را داریم که بازی را بشکنیم ، در اطراف متا عوض کنیم و اطمینان حاصل کنیم که افرادی که بهترین بازی در این بازی هستند ، چیزهای جدید را امتحان می کنند.”

مه عمیق تر می شود

dbd_securitydoorscreenshots_01_legals

فصل FNAF بخشی از یک صفحه نمایش بسیار بزرگتر برای Dead by Daylight در سال نهم خود است. در کنار پنج قطره اصلی محتوای اصلی ، سه بازیکن دارای مجوز ، دو بازیکن می توانند منتظر کراس اوور با Witcher و حتی یک فصل اصلی “انتخاب خود-ماجراجویی” باشند که توسط آراء جامعه شکل گرفته است.

اما این FNAF است که عناوین را به خود جلب می کند ، و احتمالاً موجی از تازه واردان کنجکاو و طرفداران ترسناک دلتنگی را به همراه خواهد داشت.

برای قاتل جانباز قاتل و کسانی که ساعت ها با اضطراب در حال چرخش دوربین در اتاق امنیتی گرفتگی FNAF بودند ، در روز پنج شب در روزهای روز در وعده های جدید فرد ، مرده است.

مه منتظر است. و این بار ، Springtrap به سمت شما قدم می زند.


MixCollage-07-DEC-2024-06-49-PM-142.jpg

مرده توسط روز


عاری از

۱۴ ژوئن ۲۰۱۶

ESRB

متر برای بالغ: خون و گور ، خشونت شدید ، زبان قوی

موتور

موتور غیر واقعی ۴





منبع:thegamer

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رپورتاژ عمرانی